söndag 29 augusti 2010

Bröllopsdags...


Hej! Åh vilken fantastisk helg det har varit... Igår gifte sig en av mina kusiner & det var ett så härligt bröllop. Vigseln var något extra... Jag fick lite uppdrag av brudparet tidigare i våras - nämligen att göra placeringskort, menykort & ett litet kort till en låda för gratulationshälsningar. Självklart sa jag ja - vilken ära! Färgen för bröllopet skulle vara grönt så det fick bli ett fantastiskt mysigt papper från Imaginisce som fick stå för det. Övrigt material är vit cardstock från Bazzill, grönt papper från Maja design & Pink Paislee, vit kartong, fluid chalk, blommor & stämpelmotiv från Magnolia. På bilden ser ni resultatet... Ha en skön söndag! Kram

2 kommentarer:

  1. det blev kanonfint, antar att brudparet är supernöjda! Kul att ni hade en bra helg...

    SvaraRadera
  2. Förlåt att det tagit sån tid för mig att tack för Kaos-awarden! Jag skäms verkligen...
    Tusen tack för jättefint kort och supersnälla ord :) Kul att veta att man inspirerar en och annan.

    Ha det så bra :)

    SvaraRadera