onsdag 18 augusti 2010

Äntligen...


För någon månad sen hade jag den stora äran att få en award! KAOS-award... Så roligt! Tack Sara Den går till så att man skickar vidare awarden till 3 stycken som man uppskattar. Jag valde att skicka 3 st awards till:
* Majamelon
* Rimna
* Jojjo

Dessa tre fantastiska kvinnor inspirerar mig på många olika sätt. Jag är grymt imponerad av deras sätt att färglägga, matcha papper, använda dekorationer & testa nya saker. Nåt jag önskade att jag själv prioriterade ibland...

Korten som jag skickade är enligt anvisning för KAOS-award 10x15 cm, har titelordet KAOS samt mitt eget namn. I detta fall står mitt namn i en hälsning på baksidan av korten... O de är för er HEMLIGA , hihi... Men så här såg korten ut i alla fall (det är också en del i awarden, att blogga om de awardskort man skickar vidare...) Stämpelmotivet är från hÄnglar & stÄnglar.

Förövrigt kan jag säga att det verkar vara något skumt med min blogg då det inte syns någon bakgrund (eller gör det det hos dig??). Kanske dags för lite ny design... Tills nästa gång - ha det grymt bra!
Kram Therese

2 kommentarer:

  1. fina kort, du är själv inspirerande! thecutestblogontheblock har gjort någon slags ändring, så man var tvungen att fixa sin bakgrund igen eller skaffa ny... därav har jag en ny :-)
    Men det är bara att ta den gamla, eller göra lite nytt! Lycka till...

    SvaraRadera
  2. Tack söta du för den fina KAOS awarden!
    Den står här på min hylla och jag blir varm i hjärtat när jag läser texten du skrivit!

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera