söndag 24 januari 2010

Till någon som fått barn...


Nu har jag pysslat igen... När jag skulle göra det här kortet fick jag inspiration av ett kort jag hittat i Scrappiz galleri. En lycka var det också att jag hittade den som gjort kortet i originalversionen - Malin. Hon går under namnet Majamelon och är en riktig hejare på att pyssla! Ni MÅSTE kolla in hennes alster... Lägger till henne som länk under mina favoriter. I alla fall - så här blev min version av kortet. Ska väl också tala om för er att det var okej med henne att jag lade upp mitt kort här :) Stämpeln med pojken på månen kommer från hÄnglar & stÄnglar (ni kanske har märkt att de är några av mina favoriter) och textstämpeln kommer från Stämpelboden. Texten är embossad, likaså swirlsen som jag gjort som en ram runt det mittersta pappret.
Sov gott i natt - imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Vad fina kort och kul kombination med kort och bak =)

    Jag har en recpetblogg och en vardagsblogg =)

    Kul och se vad goda bakrecept du lägger upp. Älskar att baka gott =)

    Kika in från fixa din blogspot =)

    Penny

    SvaraRadera
  2. Ååå så sött :) det är jättefint! det var faktiskt en annan tjej som skrev till mig i förrgår och frågade om det var ok att lifta samma kort! :D

    Ha en härlig måndag!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Hej! Kommer nog att kika in här då och då, kul med både kort & bakverk!

    SvaraRadera