lördag 24 april 2010

A greeting of love....


Visst passar texten till det mesta nästan? Tyckte den passade bra på ett kort till en som fyller 70 år. Fick en kortbeställning av min kompis Sofie . Om du klickar på hennes namn kommer du till hennes fantastiska blogg. I alla fall... Hon behövde ett kort till en släkting. Basen är gjord av Bazzill cardstock bling & de mönstrade papprena är från Inkido & Magnolia (Inkido - rosa & Magnolia - prickigt). Helt ljuvliga! Stämpelmotiven kommer båda två från Magnolia. De är färglagda med promarkers. Har dekorerat kanterna på pappret med lite fluid chalk, dark brown. Lite blommor med en lite mer upphöjd ros fick bli lite av huvuddekorationen. I mitten på de minsta blommorna har jag fäst lite halvpärlor & de återfinns även i det nedre vänstra hörnet på det rosa pappret. Ett ljusrosa spetsband & en rosett av organzaband fick också plats. Siffrorna är thickers med lite skinnimitation, svarta.
Ha en riktigt härlig dag!

Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Fina kort för ögat och gott även för magen. Du hamnar i min länklista på min blogg om det är ok. ;-)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. När vågen har slutat skrika när jag närmar mig så ska jag baka annanaspajen.

    Kortet var sött!

    SvaraRadera