fredag 23 juli 2010

Semestertider...


Hej på er! Det blir långt mellan inläggen när alla i familjen är lediga & man vill passa på att umgås så mycket man bara kan. Men ikväll när mannen är borta passar jag på att uppdatera lite. Gjorde ett par dopkort till en kompis vars mans bror fått 2 tvillingdöttrar som döps till helgen. Lika barn, lika kort. Fast inte lika namn. Det är det enda som skiljer korten åt.Detta är små kort, 11 x 11 cm med vit bas från Bazzill. Alla mönstrade pappret kommer från Maja design (Sommartider,Äntligen & Crea diem) Jag formligen älskar Maja designs papper... Stämpeln är en lite äldre Magnolia-stämpel. Tyckte det passade bra till dop & allt... Jag gjorde även ett par flaggremsor eller vad man kan kalla det för att få lite rubrik & lite text på kortet. Med lite fluid chalk runt de flesta kanter & lite pappersrosor så är jag nöjd. Snart åker jag på en veckas semester så då blir det inte någon uppdaterad blogg men det är roligt om ni hänger på när jag är tillbaka... Och lämna gärna ett spår! Ha en riktigt skön sommarkväll! Kram

9 kommentarer:

  1. vackert som alltid, vännen... ha en skön semester!

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga kort ♥ /Kram

    SvaraRadera
  3. Mmmmm, fina bakverk och fina kort. Duktig du!!!

    SvaraRadera
  4. Vad fina de var, verkligen!

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt fina mail!
    Vilka härliga kort du skapar och inte nog med det... Här fanns det ju massor av smaskiga recept! Annanaspajen blev jag sugen på att testa.

    Kram Anna Maria

    SvaraRadera
  6. Tusen tack för det söta kaoskortet som låg i min brevlåda idag!!! Jag blev såååå glad!!! =D

    Stor Kram
    Malin

    SvaraRadera