torsdag 18 mars 2010

Ett till litet mirakel....


Samma dag som min son fyllde 1 år fick ett par kompisar sitt andra barn. Häftigt! Idag var jag & sonen & hälsade på det lilla underverket - så söt! Ett litet kort följde med paketet... Gjorde det klassiskt pojkfärgigt - kanske lite fånigt men jag tyckte det passade bra. Blått & grönt. En brun & vit bas från Bazzill, prickigt papper från Inkido (I like!), stämpel från hÄnglar & stÄnglar (pojke) & från Inkido (Björnen sover...). As usual - knappar! Tror jag får kalla mig själv för "knappen" snart... Färgade kanterna runt stämpelmotiven & det prickiga pappret med lite fluid chalk (dark brown). Använde en dymo för att skriva "Välkommen" & stansade ut pojkens namn i Moxie skinnimini. Hoppas ni har en riktigt skön kväll! Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det är helt RÄTT med blått till nyfödd pojke, man är ju i den ljusblå bubblan då som mamma=)
    Jättegulligt kort!

    SvaraRadera
  2. Du är min idol... du gör så fina kort!
    Passade ju gideon perfekt!
    kram...

    SvaraRadera
  3. Kul med ett riktigt grabbigt kort, det är inte så ofta man ser det.

    SvaraRadera