torsdag 4 mars 2010

Jag har fått min allra första award...



För ett tag sedan fick jag en award av min kompis Sara. Det var min allra första award & jag blev så fantastiskt glad!


Jag som fått denna blogg (här följer mer eller mindre intressanta grejer om mig):

* är lyckligt gift & lycklig mamma till Isak som precis fyllt 1 år
* arbetar som sjuksköterska när jag inte är mammaledig
* drömmer om JellyBeans dessertskålar & etagefat, Mateus porslin & en Kitchen Aid i härlig färg
* måste städa undan mellan varje kort som pysslas - annars blir jag knasig
* har spelat luftgitarr för en massa människor på en av Uppsalas folktätaste gator, en lördagkväll (fick t.o.m. applåder :))
* har ett hiskeligt temperament (särskilt när det gäller tekniska prylar, bilar & klädvalsproblem) men det är det inte många som tror eller har sett
* är absolut mer hemmakär än jag kanske vill erkänna...

Ska dela med mig av den till 7 andra bloggar som är värda denna:


* Majamelon - fantastiska grejer gör hon. Kolla in hennes blogg vettja! Jag lovar att du kommer bli inspirerad... Hon har inspirerat mig många gånger!

* Rimna - jag blir lika fascinerad av hennes verk varje gång jag är där...

* Hallon & Blåbär - jag blir helt såld & sugen på att baka när jag besöker denna blogg. Chokladsoppa med hallon & grädde... Vem blir inte sugen?!

* Badanka - redan när jag började med det här med kortmakeri blev jag fångad av hennes alster i tidningen Scrapbooking mm... Gör ett besök!

* Jojjo - är man med i Magnolias designteam så är man en hejare på att skapa... Se själva & låt er inspireras!

* Tre rum - en fantastiskt vacker blogg som gör mig alldeles sugen på att inreda...

* Inkido - jag är alldeles förälskad i deras stämplar & papper. Kan inte få nog!

Till er 7 ovanstående bloggar - TACK för att ni inspirerar mig & får mig att vilja fortsätta pyssla, baka & inreda även när det känns som att det enda rätta är att sluta... Tack tack tack....

Ha nu en riktigt skön fredagskväll!
Kram

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for award fra deg;)
    Klemmer fra Kristine (DT-medlem hos Inkido:)

    SvaraRadera
  2. Men så roligt att du skickar vidare till Inkido! :)
    Tack så mycket! :)
    Kram Annica H

    SvaraRadera
  3. Tack söta du för awarden och dina fina ord. Tackar även för Inkdios award!!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Tusen takk for awarden du sendte til Inkido!
    Hvilken herlig oppmuntring!
    Enig med deg..jeg elsker også de papirene og stemplene som Inkido har :o)
    Ha en flott søndag.
    klem Anne

    SvaraRadera
  5. Tusind tak for awarden til Inkido , jeg er enig med dig i at det er nogle fantastiske papirer og stempler Inkido har.
    Varme knus Pia (DT inkido)

    SvaraRadera
  6. Tusen takk for at du valget å gi awarden videre til Inkido-bloggen! Det varmer, og blir satt stooor pris på!!!
    Klemmer fra Marianne.(gjeste-DT, Inkido)

    SvaraRadera
  7. Å så glad jag blir =D Tusen tack för den söta awarden och dina snälla ord!!

    Kram!
    Malin

    SvaraRadera
  8. Tusen tack för awarden!Nu gäller det bara att få fixat resten ;)

    SvaraRadera
  9. Himla mycket tack till awarden. Kul att du blir sugen på att baka när du besöker min lilla sida, då har jag lyckats =).

    SvaraRadera