lördag 10 juli 2010

Lite kloka ord...


... fick det blir på det här kortet som jag också lyckades åstadkomma på pysseldagen för 3 veckor sedan. Har testat att maska igen & texten bakom Magnolia-Tilda med cykel syns ju inte till fullo men jag förstår i alla fall vad som står. Hoppas ni också gör det... Kloka ord det där... Basen är i ljusblå cardstock från Bazzill & det randiga underbara pappret kommer från Crate paper. Det orangeprickiga pappret kommer från We Are Memory Keepers. I samma papper har jag också stansat ut en fjäril från Martha Stewarts fjärilsstans. Fick låna den på vår träff & kom att tycka väldigt mycket om den... Som dekoration har jag denna gång använt mig av svart floss & ett par knappar. Det här kortet tycker jag väldigt mycket om... Jag vet inte riktigt varför - men det betyder något speciellt. Ha en riktigt skön kväll. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar