onsdag 24 februari 2010

Hjärtliga gratulationer...


Hej!

Insett flera gånger att jag ofta saknar ett grattiskort när jag väl behöver det. Så idag har jag gjort ett som just nu finns på lager... Bra att ha med andra ord. Stämpeln med den sittande flickan som öppnar paket kommer fran Magnolia. textstämpeln kommer från Scapa. Tycker den är så väldans fin.... Har denna gång embossat texten för en reliefeffekt. Ett prickigt organzaband som är lite lagom genomskinligt passade bra tycker jag. Lite pappersblommor & brads givetvis - känns ju som jag i ett nötskal :) Har idag premiäranvänt nya lövstansar från QK. Det kommer nog bli fler gånger...

Ha en skön kväll!

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Wow...Så vackert ♥

    SvaraRadera
  2. Tänk om man kunde vara lika duktig som du och göra kort som får ligga på lager...
    Kortet var jättefint och Dajmkakan såg trevlig ut, får testa den en dag.

    SvaraRadera