måndag 22 februari 2010

Sugen på fika?


Inte säger jag nej till lite fika i alla fall :) Var så otroligt sugen på mina nybakta bullar när jag pysslade ihop det här kortet idag. Tänkte att belöningen när kortet är klart måste lämpligtvis bli en sådan... Använde en av mina stansar från Martha Stewart till de rosa & svarta papprena. I like! Stämpeln är söta köks-Tilda från Magnolia. Man blir ju sugen på att baka bara av att se henne! Lite pappersblommor med vita brads i mitten & lite utstansade bokstäver från Moxie skinnimini. Bandet är självhäftande - väldigt praktiskt. Tyvärr kommer jag inte ihåg varifrån det kommer... Så är du sugen på att bjuda nån på fika - skicka ett kort :)
Pyssla på hej & hå...
Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Hejsan vännen! Underbara kort du gör!
    Du har en Kreativ Blogaward att hämta hos mig. :)

    SvaraRadera
  2. Vilket myysigt kort ♥

    SvaraRadera