söndag 27 juni 2010

Pysseldag!


Förra lördagen var jag iväg med en kompis till en annan pysselgalen tjej & hennes kompis. Var så fantastiskt skönt att få pyssla utan att känna att nåt här hemma egentligen borde göras... Vi pysslade & pysslade. Lyckades åstadkomma 4 stycken kort. Jag visar ett av dem nu. Jag testade på att maska för första gången. Så roligt! Inte alls så knepigt som jag trodde... Fast det klart, tjejen sitter lite snett på vattenkannan men det bjuder jag på, haha... Det blev ett kort med gråblå bas från Bazzill. Det rosa-prickiga pappret är från Magnolia & det andra rosa pappret är från Inkido. Kanterna är chalkade. Bägge stämpelmotiven kommer från Magnolia. Textstämpeln kommer från Reprint, tror jag. Hade lite rosa spets hemma som jag tyckte passade bra till. Jag stämplade texten på en liten pappersbit som jag gjort till en tag & satt ett rosa- & vitprickigt organzaband genom. Lite blommor & halvpärlor som vanligt... Nu är kortet hos min svärmor. Ha en skön dag! Kram

4 kommentarer:

  1. Ditt kort är jättefint!
    Visst är det underbart att få pyssla ostört tillsammans med andra pysseltokiga!

    Kram Karolina

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du följde med Sara på vår pysselträff, ser så fram emot nästa tillfälle som jag antar blir efter sommaren... du hann ju med flera stycken underbara kort den dagen! :) Kram Emmeli ♥

    SvaraRadera