lördag 5 juni 2010

Sjung om studentens lyckliga dag...


Det känns som en evighet sen jag själv tog studenten - men jag minns dagen så väl ändå. Vad fantastiskt härligt det var... Fick förmånen att göra ett kort till en kollegas bekant. Basen är svart Bazzill cardstock. Bägge mönstrade papprena kommer från Magnolia. Väldigt mysiga... Studentstämpeln kommer från Magnolia, en lite äldre variant. Även den runda textstämpeln kommer därifrån. Texten "Sjung om studentens lyckliga dag..." har jag skrivit ut på datorn på ett vitt kartongark. Det är ju väldigt smart att använda datorn om det är någon text man behöver... Studenten heter Viktor & hans namn & avgångsår är utstansat i QK-alfabetet Sunshine. Börjat använda det ganska flitigt... Så minns din studentdag med glädje & njut av att det är lördagkväll med sommar i luften. Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Superfint!!
    Å vet du - det är äääänu längre sen jag tog studenten.... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint jag hittade hos dig men det blir farligt att titta in här. Vilka smarriga recept du har...å jag som ska sluta med socker...

    SvaraRadera